Milióny nových príbehov

01.28.2017

Najväčší slovenský komunitný portál Pokec spustil ďalšiu marketingovú kampaň. Jej námetom sa opäť stali reálne príbehy ľudí z Pokecu. Komunikácia je podporená headlinom „Milióny nových príbehov.“ Rovnaké posolstvo prináša aj televízny spot, v ktorom Pokec predstavil ľudí vo viacerých situáciách – mladíka, ktorý si našiel bicie a kapelu vďaka Pokecu, príbeh dvoch mladých ľudí, ktorí spolu chodili von so psami, až sa do seba zaľúbili, ale TV spot ponúka aj story 4 kamarátok, ktoré sú z rôznych kútov Slovenska a na Pokeci si dohodujú výlety a stretávky. „Pokec je viac než len portál, je to oslava príbehov a emócií, ktoré za 18 rokov ovplyvnili životy miliónov ľudí na celom Slovensku, v súčasnosti ho mesačne navštívi viac ako 956 000 ľudí, ktorí tu strávia v priemere denne okolo 40 minút svojho času. Denne si používatelia odošlú až 8 miliónov správ rýchlej pošty. Pokec je skutočný lovebrand,“ uvádza Ivana Špotáková, PR manažérka pre Azet.sk.